there we go!

More and more international people have complaint that they don't understand a single word from my blog in Polish. Oh well, that's the first good reason to start a new one, although writing in a foreign language sounds tough.
For those, who already know Nowohucianka - this blog will be different from the one at blox.pl. My point of view in terms of fashion changed dramatically in past couple of months. Hope, you'll enjoy.




Coraz więcej osób różnej narodowości skarżyło mi się, że nie rozumieją nic z mojego polskiego bloga. Cóż, to pierwszy dobry powód do założenia nowego, chociaż pisanie w języku obcym to odważne wyzwanie.
Dla tych, którzy już znają Nowohuciankę - ten blog będzie inny od mojego poprzedniego z serwisu blox.pl. Mój punkt widzenia mody bardzo się zmienił w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Mam nadzieję, że nowa odsłona się Wam spodoba.